Author Topic: Toujours non reconnu  (Read 3163 times)

Claude31

  • Newbie+
  • *
  • Posts: 4
Toujours non reconnu
« on: May 10, 2020, 03:19:43 PM »
Bonjour

Il n'y a donc toujours personne pour m'aider ? :-\ :-[

Claude

nousch

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 245
Re: Toujours non reconnu
« Reply #1 on: May 12, 2020, 09:48:32 AM »
Sorry for not replying earlier, but our French is rather basic, so we hoped that a French speaker would come to your aid. Perhaps it is better to email us, then we can probably figure out what the problem is using Google Translate.

(according to Google translate that should be in French:
Désolé de ne pas avoir répondu plus tôt, mais notre français est plutôt basique, nous espérions donc qu'un francophone viendrait à votre aide. Il est peut-être préférable de nous envoyer un e-mail, alors nous pouvons probablement déterminer quel est le problème avec Google Translate.)

--nousch

Claude31

  • Newbie+
  • *
  • Posts: 4
Re: Toujours non reconnu
« Reply #2 on: May 16, 2020, 05:08:29 PM »
Bonjour Nousch
Tout d’abord merci d'avoir pris le temps de me lire.
Comme je ne sais pas où trouver l'adresse mail pour répondre, je repasse donc par le forum.
J'explique seulement que sur mon séquenceur Cubasis VST32, Mikron phaser (Comme Mikron Orbiter) ne s'installe pas sur mon séquenceur.
Il y a t'il incompatibilité ou autre chose ?
Merci beaucoup
Claude

nousch

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 245
Re: Toujours non reconnu
« Reply #3 on: May 18, 2020, 05:59:32 PM »
Hi Claude,

Basically our plugins should be compatible with any host that runs VST, AU or AAX, but we only test our plugins in the most common hosts/sequencers, so there could be a problem we are not aware of. We are happy to check if there is a problem in the sequencer you mentioned, that's part of our customer service. And we also would tell you if we would be aware of any problems in this specific sequencer, but we simply don't know Cubasis VST32. And we don't find anything if we google "Cubasis VST32" either. So that's why I suggested  to send us an email. Send your email to support<at>112db.com (mentioning your order number ) and we will sort it out for you.

--nousch

Claude31

  • Newbie+
  • *
  • Posts: 4
Re: Toujours non reconnu
« Reply #4 on: May 23, 2020, 05:22:37 AM »
Bonjour Noush
ça y'est, les logiciels fonctionnent bien (Phaser et Orbiter)
C'est tout simplement que je les aient retrouvé non pas dans les VST instruments de mon séquenceur mais dans les VST effets.
Tout marche bien et ce sont de très bons produits.
Merci beaucoup
Claude

nousch

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 245
Re: Toujours non reconnu
« Reply #5 on: June 03, 2020, 10:55:35 AM »
Mikron Phaser and Mikron Orbiter are effects, so I would say that's exactly as it should be...

--nousch

 



112dB is...

...founded in 2005 and based in Utrecht, the Netherlands. Our mission statement: providing high quality plugins which are easy to use and innovative with the same warm and unique character that vintage analog devices have


Connect with us

Facebook Twitter


Sign up to our newsletter

to receive news about new products and special offers from 112dB